Sunday, April 12, 2009

Cari Keje?????

adoila..
kepala aku nie dh pening sgt2..
sejak dr mg lps lg..
mn x nya..
bos aku pggei wei..
then,secara lemah lembut dia ckp dekat aku..
"aishah,i think u better find a new job..."
ms tu aku mcm blur sekejap..
x tau nk pk apa..
lps tu tpon hubby..bgtau dia
dia kata..
"xpelah..nk buat mcm mn..dh smpai situ je rezeki syg kat ...."
dia soh cr keje lain pelan2..huhu
zaman2 gawat mcm nie..bkn sng nk cr keja..
aku pun memulakan misi mencari keje br..jobstreet la,star job la, spa la,semua yg aku leh cr dlm tenet,au cr..
aku risau sgt2..
bkn apa..aku anak sulong dlm kuarga..
aku perlu bantu mak ayah aku..
aku perlu jgk bantu suami aku..
ddk kat KL wei..mn ckp klu sorg je keje..
lgpun aku x mo sshkan hubby ngan family aku..
hr2 aku berdoa semoga aku dapat keje cepat2..aku btl2 risau..sgt2 risau..
Ya Allah,Yang Maha Pengasih,Maha Mendengar,bantulah hambamu untuk mendapat pekerjaan secepat mungkin..aminn

No comments:

Post a Comment